Garantie en klachten

Op deze pagina geven wij informatie over onze garantie en de klachtenprocedure.

Garantie


Het aanvragen van een schoonmaakster valt onder de uitzonderingen van het herroepingsrecht. Wanneer je immers bij ons een schoonmaakster aanvraagt, heb je te maken met een dienst die voor jou 'op maat' wordt gemaakt. Wij gaan namelijk aan de hand van jouw opgegeven eisen en wensen op zoek naar een geschikte hulp. Daarnaast geef je ons toestemming om direct voor jou op zoek te gaan naar een geschikte hulp, waardoor de dienst die wij jou aanbieden direct start na de aanvraag. Mocht de aangeboden huishoudelijke hulp niet aan de door jou opgegeven eisen voldoen? Dan kun je dit nog tot binnen een jaar na de aanvraag aangeven. Je ontvangt deze garantie een jaar lang. Dit betekent dat je een jaar lang recht hebt op een vervangende huishoudelijke hulp wanneer de hulp niet voldoet aan de verwachtingen.Wij gaan dan kosteloos voor jou op zoek naar een geschiktere hulp. Indien wij helemaal geen hulp vinden die aan de door jou opgegeven wensen voldoet betaal je uiteraard niets.

Klachtenprocedure

Klachten over de (afhandeling) van de aanvraag dienen per omgaande na het ontstaan van de klacht middels het klachtenformulier van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl te worden ingediend. Wij proberen binnen veertien dagen na ontvangst van de klacht contact op te nemen. Ook is het vanaf 15 februari 2016 mogelijk om klachten te melden bij het ODR platform van de Europese Commissie wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is genomen.